Tuesday, November 30, 2010

cekik darah


teringat waktu aku kecik-kecik dulu. harga nasi lemak baru 50sen. memang la nampak macam murah. sebenarnya takde beza pon dengan nasi lemak RM1. dulu kan sebutan je kecik tapi ekonomi tengah gawat, so barang jadi mahal. haha. :D

semalam aku gi jalan-jalan kat One Utama ternampak la ada kedai jual makanan nyonya. tengok harga nasi lemak dia.. mak aih.. mahalnya. nasi lemak macam 50sen jadi RM2.50. haiyaa.. saya pon baba nyonya family maa.. tak boleh kasi kurang ka? hehe. negara makin maju. ekonomi meningkat and barang makin mahal. so, pandai-pandailah guna duit nak beli barang 'keperluan' and 'kehendak' nafsu korang. sekian.

3 comments:

Marya Hana . said...

ah berkire ah kaw ni~

affan said...

berkira mende. btol lah.. hahaha.

fara said...

mahalnya , kt melaka boleh dapat 70sen je tau , hee :)