Thursday, September 17, 2009

raya.

selamat hari raya aidilfitri yg bakal menjelang.
smlm secara beramai2 umah aku dikosongkan.
ari khamis sume da x de klas. aku laa blek yg plg awal.
slalu aku yg plg lmbt. smlm mmg pnat gler sbb
nak siapkan 2 assignment (cinephoto & visual arts).
aku bersengkang mata x tdo satu malam.
assignment siap pon dlm pkol 10.20am.
pas siap tros gi klas film theory pkol 10.30am.
mmg ngantok & pedih mata. mata bengkak tu konpem r.
pas anta sume assignment tros blek umah. tgk movie & tdo.
mmg penat sgt smpi x sedar membe umah ajak gi makan bukak pose.
trok btol aku niyh. haha. smpi je umah aku tros gi kedai western.
mkn chicken chop, garlic bread, mushroom soup n watermelon juice.
mmg pelahap gler makan. lapar sgt laa.
to all CT111 classmate, selamat berpuasa.
lagi 2 ari je. huhu.
slmt berpuasa gak to all student of
CT112, CT113 & CT114 (part 3). love u all.
kpd abg & akak senior n junior yg aku x knal sgt
. haha.

No comments: