Friday, March 19, 2010

hari kelembikan dan mencipta sejarah kembali

hari ni memang penat gler. budak kelas banyak yang tak tido coz nak siapkan MTV and assignment En. Zack yang nak kene hantar. memang tak cukup tido. pkol 2 ade kelas cik jijone lak. esok shooting short film. letih + lembik. mati aku. abes klas pkol 5. pastu amek time laa nak tido. pkol 9pm konon nye ade nak angkat barang. last2 silap. pkol 9am. aiyoo. ape laa dorg x bagi taw btol2.

pastu naek dining atas. ade Road Tour MPP. seronok ar macam last year. tengok macam2 ragam orang yang wat aduan. haha. dah dok kat dining atas tu mula laa aku pening coz ramai orang. terpandang laa sorg GIRL yang jaga2 kat situ. WOW.! haha. dah abes tu aku nak kuar ar tron bawah. dia ade lagi aku pandang je DIA. dia pandang je aku. ade respon laa. LOL. hahaha.

after that aku ajak laa si BELL yang malas gler ni tron gi koop teman aku nak beli gam. blanje dia air coke. pastu ajak dia round2 kolej. last2 pegi court badminton. maen laa satu set. set pertama kitorg kalah tipis. 20-22. maen lagi coz aku tak puas hati. dulu aku, bell ngan fizie LEGEND kat court tu. tapi tu citer last year ar. aku dah x pegang racket setahun. memang tak ar.

atlit terhebat


masuk second set aku suoh dak bell ni maen btol2. segan ar. kate champion dulu2. maen jer. menang. bape ntah tak kira. masuk third set or rubber set. aku maen2 gak tapi ade semangat kesukanan lagi. menang besar. 8-21 kot. aku tak sangka. wakaka. pasni nak bawak racket blek. champion bakal menggegar KEMBALI.

No comments: