Saturday, March 23, 2013

Hari Larian Sekolah

Assalamualaikum, kat sini kita nak cerita pasal masa sekolah menengah dulu. macam-macam aktiviti kan ada setiap tahun. Hari Larian Sekolah, Hari Kantin, Hari Sukan Sekolah dan lain-lain. tapi buat masa ni nak cerita pasal Hari Larian Sekolah. okay, bila ada Hari Larian Sekolah, mesti akan ada orang bawak:

BISKUT TIGER, kononnya nak bagi ada tenaga untuk berlari macam dalam iklan kat TV tu.


DAN

MINYAK KUDA warna putih. kononnya nak bagi kaki susah cramp masa lari.


akan tetapi, yang ambil BISKUT TIGER dengan MINYAK KUDA ni tak pernah dapat nombor 1 atau top 10 masa larian. tepuk dada tanya diri. #Dunia Persekolahanku Penuh Warna-warni.
sekian, terima kasih. Au Revoir.

2 comments:

Rapunzeel Cikilolo said...

minyak kuda??

lame aku tak nampak botol tu... buat lenguh2 kaki pun alrite gak...

affan said...

haaaa kan.. hahaha :D tapi kalau masa larian macam takde effect pun.. HAHA