Thursday, December 31, 2009

bola bowling , bola sepak dan bola yg sewaktu dengannya

30th December 2009
ari ni kitorg ade wat tournament bowling kat Flamingo. semua ex SMART student. nak main kat Ampang Point malas coz ramai. sampai jer kat Flamingo dalam pkol 3 lbey tgk2 ramai gler org. terpaksa laa tulis name kat waiting list. adoi ai. tunggu jelah. nak wat camne. and then pkol 4 baru dapat main. ari ni tournament kali kedua kitorg. Dynamic All Star Bowlers (fareez, adek, affan, the DON, aie & kacang) vs Bestarian Bowlers (syakir, mus, wan, atok & kamal).

kitorg main 3 game. yg peliknyer RM 7.70 utk 3 game. gler murah. x taw asal. waktu main laa plg klaka coz main jer gelak2. especially time 'the DON' nak baling. sume orang bersorak. haha. mane tak nyer, baling macam puting beliung. laju gler. wakaka. enjoy gler laa ari ni.

pas blek maen bowling kitorg kuar gi tgk bola. Malaysia vs Syria. friendly match. best gler. malaysia menang 4-1. sronok2. yg x puas ati nyer ngan ref coz dia bg kad merah kat zaquan adha coz kuar lambat. ngok btol. yg klakar adek bersorak. 'macam nak makan org' bak kata kacang. wakaka. sekian, trimas.

Results (Individual) :

1) Syakir (108 + 98 + 159 = 365)
2) Adek (119 + 110 + 126 = 355)
3) Aie (102 + 106 + 128 = 336)
4) Affan (110 + 105 + 111 = 326)
5) Kacang ( 98 + 78 + 135 = 311)
Kamal ( 97 + 124 + 90 = 311)
7) Wan (104 + 103 + 95 = 302)
8) Fareez ( 93 + 115 + 91 = 299)
9) Mus ( 84 + 105 + 98 = 287)
10) Atok ( 30 + 71 + 116 = 217)
11) the DON ( 66 + 61 + 76 = 203)

Results (Group) :

D.A.S.B
(1519 mata) vs B.B (1482 mata)


DYNAMIC ALL STAR BOWLERS

fareez a.k.a. afgan tembam

adek

affan and kacang

the DON

aie

kacang (pemain import)

azwan (ketua pasukan sorak)


BESTARIAN BOWLERS

syakir

mus

wan

atok

kamal


5 comments:

mohamad 'may' yawmon said...

ish ish ish
sungguh kau tak berpuas hati dengan kamoo ni!
dah nak habis cuti pun masih lagi boleh berjalan-jalan, bersuka suki yer?
nanti lah kamoo. dipuncak nanti, akan ku kacau kamoo disebabkan kegembiraan yang kamu kecapi lebih 1 bulan ni!
grr....=/

azwan said...

lawa ko susuh gamba.... hahahaha.... bewst2....

affan said...

hahahaha. jgn laa camtu may. bkn slalu geng2 kitorg lepak same. especially da start sem. mmg payah. so, gunakan mase ni sebaik mungkin. =)

azwan : thanx. haha.

MoHaMaD KhAMarUL said...

errmm..kte lwn ag.next time kte wat besar2an nak.geng2 SMARTian..soh ckgu Rani manage.huhuh
rmai nak main ney.menang dapat adiah.huhu

affan said...

haha.btol tu dek. fareez
konpem practice btol2.
x kan nak kalah depan cikgu
kesayangan kot. haha.