Saturday, January 23, 2010

motif

every week mesti aku blek umah. tambah2 lagi skrg. eleh,same jer dari sem 1 pon. motif aku blek tetiap minggu sem ni coz nak YAKIN kan parents aku nak bawak gi shah alam. bosan and letih nak blek naik KTM Batu Tiga sampai Setiawangsa. makan mase 2 jam lak tu. dah laa kene tunggu bus lame.

chinese new year dah dekat. aku akan menyambut seperti tahun2 yg lepas. macam biasa laa. gi beraya kat umah uncle and auntie yg mmg pure chinese. haha. ok,gi beraya umah cina ni best sgt. ade air kotak, air gas, gula2, ferrero rocher (tgk nasib laa) and limau. paling best waktu nak balik laa. automatic dapat ang pow. wakaka. tak taw laa dah besar dapat lagi ke tak. harap2 dapat laa.

ang pow mahal. haha.

before chinese new year, kitorg dak2 sem 4 ni ade assignment satu klas kene wat MTV. 12. 13 and 14 feb 2010. maybe kitorg wat dua hari je kot. aku nak blek malacca lg. kang tak sempat lak. so, mula dari skarang laa aku nak kena blek umah jer coz nak dapat permission bawak blek shah alam. takde laa aku nak blek sorg2 nanti bler sume orang dah cuti. haha. kpd rakan2 ku, enjoy eh dok puncak. penjara terbaru masa kini. kehambaran terserlah. huhu. sekian, trimas.

3 comments:

Marya Hana said...

selagi x kawen.
still dapat ang pow la.

Mohamad Hj Yawmon said...

huhu! gong xi fa cai! i pun actually ada mix chinese tapi dah tak sambut dah lagi! suka plak bila dengar u akan sambut happy chinese new year! tapi yang pasti, u akan dapat duit. u bukan besar mana pun!

affan said...

haha. mane laa taw dah besar dah x dapat. hahaha.

may : kita sama may. haha. eceh,dah besar ok. haha.