Monday, July 12, 2010

cerita jiwang seorang student

hello ladies and gentleman. aku baru sahaja kembali menjalani kehidupan sebagai pelajar UiTM. pada mulanya aku rasa sem baru ni macam tak seronok. siap menjerit kuat2 dalam bilik. aku BOSAN.!!

akan tetapi, segalanya berubah. aku rasa permulaan sem ni adalah yang terbaik aku pernah lalui selama 5 sem sebagai seorang pelajar. aku berkenalan dengan sebilangan besar junior yang aku anggap macam adik beradik. walaupun ada diantara dorang yang tak kenal nama aku disebabkan aku jarang bersuara. al maklumlah.. biro OUTDOOR. hanya mendapat sedikit kuasa untuk bersuara pada hari sabtu.


kami tidur lambat hanya untuk kamu wahai
sekalian mentee.

biro outdoor yang terbaek

mentee mentee ku yang kacak dan cun

KAMI sedih bila program mentor mentee dah tamat

14 comments:

xazryx said...

bro ,ni kt puncak perdana ke ?

Marya Hana . said...

oi. kaw menggatal an..?
gtaw ma..... ~ :D

naz n ayu said...

wah nnt cter ar kt aq spe bdak yg ko dah mle ske2...haha..gudluck k...

Juaini Jamaludin said...

mcm susah je nak dgr lelaki ckp mcm tu, suka org yg menyukai kita dr org yg kita suka. amazing! :D

affan said...

xazryx : a'ah. kau study sini gak ke?
marya : diam2. hahaha.
naz n ayu : thanks wei. haha.
juaini : amazing? itu realiti. semua laki camtu kot.

farah.razali said...

Huwah huwah huwahh ! affan~ aww. haha ! i love ur prinsip lah. :)
peace. kirim salam kat liyana. ngeeeehehe ;)

niesh™ said...

saya setuju dgn suka org yg suka kita. sbb mcm slmt lagi mcm tu. mungkin saya tak suka kna reject kot. haha. jd wpun saya suka org tu, saya takkan bg tahu dia sampai dia bg tahu sy. :)

affan said...

farah : yeah. biasa. prinsip terbaik tu. ahaha.
niesh : saya sokong awak. :)

my sweet azza said...

amboi...skrg dah berjiwang2...
dah maju kwn aku ni..oo..ptt la dah jarang blk keramat..heheh~
ape2 pun,gud luck in study..
:) :) :)
jgn nak mengatal sangat...hahah~

affan said...

aza : jgn nak camtu ar. hahaha.
aku busy sikit ar sem ni.

liyana aziz said...

hari tu nampak affan kat dining.. hahahah.. wah, senior dah kan?? nak g tgk final induksi... ada kan??

affan said...

liyana aziz : hah,serious?
xde sebarang teguran pon.
if nampak lagi bg tau yg u sape.
i x cam sgt. :)

Cik Areen said...

ececeh.
abg senior la.
tumpang lalu bang...

affan said...

ececeh, biasa laa. hahaha.
kejap je dah sem 5. fuiyoo.