Sunday, July 18, 2010

kusut musut busut..

akibat banyak masalah, hidup aku dah jadi makin kusut. kusut ibarat anai-anai ingin membuat sebuah busut yang baru. eh, jap2. why bahasa aku dah macam bahasa sarjan yo lak ni. haha.


meja study yang bersepah.
sape nak tolong
kemas angkat angkat kaki

btw,ape motif meja aku nak ade cermin? sape punya ni? tolong angkat ye.
ok,inilah harta yang aku ada kat kolej. jangan harap sesape nak tido kat katil aku. aku letak paku nanti. ahaha.


hari pertama masuk. bukan maen lawa lagi lipat comforter

sekarang, dah macam busut anai2 dah. minggu pertama hari2 lipat comforter. pastu dah malas nak lipat dah. ape nak jadi ni affan.. ish3.


7 comments:

hudhud said...

weh i suka headphone u haha

n@m@n said...

bila baca ni teringat zaman study dulu²..hoho

Entri terbaru chekgu

Kekasih gelap?

Lynn La Loy said...

nice room uve got there.

Lynn La Loy said...

hey.. bilik bdk lelaki yang comel.

affan said...

hudhud : thanks. :)

n@m@n : owh,biase lah tu. zaman study plg sronok.

lynn la loy : bilik budak laki yg comel? ahaha. thaks. :)

sharol said...

aku cam biase laptop tu..adakah tu laptop acer aspire 4530???heheheh

affan said...

yelah. dah kau yg format laptop
aku. mendenye x kenal. hahaha.