Tuesday, November 3, 2009

kelenguhan tahap ketiak pakai NIVEA

3rd November 2009
hari ni dgn bgge nyer aku nak bangon lmbt coz xde paper. tgh sedap2 oren tgh2 ari tido tetiba ade phone call yg bg taw pasal bende penting sgt2. bende penting tu secret ah. x yah nak heboh bg taw sume. aku pon dgn gumbira nyer call membe2 aku kat sacred garden. aku cakap nak blek sane esok pagi x kan r. konpem aku x bangon nyer. haha.

pastu aku dgon kesungguhan
yg mendalam gi mandi cpt2. dah decide nak blek tgh ari ni gak. haha. aku smpi kat bus stop je lupe ade lg bende penting yg aku tertinggal dlm locker. aku punye struggle suoh wan tron amek kunci locker aku and amek kan bende penting tu. last2 bus dtg. wan bkn maen lari bagai sume. haha. aku jalan laju2 nak gi bus stop lg satu tu. ade lg brape tapak jer nak smpi bus tu jalan. siot btol. tggu laa lg stgh jam. adoi ai. last2 pkol 2 smpi.

pastu naek cab and KTM
from shah alam cam biase. pastu naek LRT blek umah. call fareez suoh amek coz nak gi gombak jap. 3 org gi. aku, fareez and izzat. izzat da laa lesen moto x de. aku nak naek moto dia malas. side mirror xde. pelekat P xde. kang kene DEMERIT x mampos aku. pastu grak gi BB. agak pening aku gi sane. bau colok cina ke ape bende ntah.

last2 gi giordano beli sweater. bedal jer.
nak kuar jer tgk2 ujan. tp kejap jer. nak blek lak naseb baek x de pape halangan. juz izzat kene tempias air. ade cina kuang hajau bawak. tp aku ngan fareez bantai gelak jer. haha. rasekan. so,mmg best laa ptg td. agak penat laa skrg. esok blek shah alam blek. jumaat blek umah blek. blek dtg blek dtg. haha. ape laa aku ni.
sekian trimas. =)

4 comments:

Mohamad Hj Yawmon said...

wahhh! tak mengajak!

affan said...

haha. =0

sharol said...

agak2 kuar x jak aku..x pew..T_T

affan said...

haha. kau kat mane plak cang.
perak. lg pon maen kuar je
waktu tu. aku da ade kat
kL sentral tros call fareez.