Tuesday, May 4, 2010

laptop dan mcd

lame x update blog. argh! janggal lak nak tulis intro. ceh! yesterday (takde kene mengene ngan lagu yesterday), tengah aku sedap2 maen PES2010 tetiba hang plak. adoi. on off on off laptop dah jadi blek laptop aku macam dulu. documents hilang. siot btol. dengan segera aku gi umah adeq. try restore pon tak bley gak. terpaksa la format.

suoh si kacang ngan azwan format. hebat dorg ni. tak taw lak aku. haha. format punya format makan masa sampai maghrib. yg azwan lak tuition math ngan bella sambil dipantau oleh aie. ketua kelas katekan. haha. pastu aku ngan bella balik umah. dah pkol 9 lbey datang lagi umah azwan nak abeskan format laptop ni. buat itu ini sampai pkol 12.

and then adeq lak datang umah. ajak gi McD Setiawangsa. aku pon on je. haha. secara beramai-ramai kitorg gi. ngan mak jan skali. fareez lak tak taw kemane and menghilang. haha. yang dorang banyak duit makan double spicy chicken mc deluxe. aku makan biasanya je. azwan makan big mac. paling klaka waktu kitorang suoh dia makan besar2. puas aku gelak. hahaha. pastu blek ar. dengan pantas aku blek umah coz dah pukul 0130. sekian, trimas. :)

yes! itulah aku yg berbaju MU.

the WOS

No comments: