Sunday, May 19, 2013

Hanya Seminggu


Assalamualaikum hadirin dan hadirat sekalian.
Mungkin ada antara yang baca entry ni tertanya-tanya kenapa title-nya 'Hanya Seminggu'. kan? Kalau tak curious pun aku tak kisah. Tak rugi apa pun. Populariti aku tetap sama, NOBODY. haha.


Okay, aku ada sorang kawan. Senang cerita aku guna 'Ms F' laa untuk cakap pasal dia. Alright, semalam dia ada deal dengan aku, yang selama seminggu ni kitorang akan take a break. No message, no phone call, no chat at facebook, no tweet at twitter and blablabla. Kenapa dia nak buat macam tu? Chill.. Be positive lah dei.


19th - 26th May.


Mula-mula aku ingatkan dia dah rimas dengan aku. Mungkin laa aku annoy dia. Tapi dia kata aku tak annoy dia pun. Alhamdulillah. HAHA. Okay, then aku baru teringat yang dia ada VIVA hari selasa. Bukan Perodua Viva tau kawan-kawan sekalian. Ni Viva presentation untuk final year project. Setiap pelajar degree akan rasa buat benda ni. Baru boleh grad apa semua. Nak senang korang google laa pasal Viva ni.


So, bila dah macam tu, aku pun okay laa. Terus deal dengan dia. Yelah ... macam tak manis, tak elok, selfish and ntah pape kalau aku paksa dia message or phone call dengan aku. Bagi laa dia seciput ruang nak study or focus untuk viva nanti. Good luck and wish you all the best Ms F 


Seminggu. Hmmm ... mula dari tengah malam tadi sampai ahad minggu depan. Nak kata lama mungkin korang rasa macam pejam celik je dah ahad. Aku yang dah terbiasa bercerita kat dia hari-hari ni dah rasa macam hilang arah sikit. Bukan sebab apa. Erm ... rasa lain. HAHA. Okay, enough Affan. Jangan buat kontroversi kat sini.


And.. and.. ada perkara best jugak kitorang deal semalam. Nanti kalau dah lepas seminggu ni, dia akan post t-shirt ' KK' kat aku. But not for free laa. Nanti aku bank in kat dia. HEHE. Aku suruh dia beli 2. Satu untuk aku, satu lagi untuk dia. Make sure S Size ya awak. hehe.


Kenapa aku nak baju 'I  KK'? Korang tak curious lagi? Eh come on laa. Korang wajib curious kot sebab korang kan silent reader aku. HAHA. 'I  KK' secara amnya bermaksud 'I  Kota Kinabalu'. TETAPI ... aku tukar sikit jadi ' Kamaredzwan Kamaruzaman'. Cool aite? Woot! Woot!


Aku dah lama teringin nak pergi Sabah balik. Dulu masa PLKN je pergi sana. Kem kat Kota Belud. Tapi dah takde masa lagi nak pergi sana sekarang ni. Maybe one day aku akan jejak kaki lagi sekali kat sana. Oh ya, actually kawan aku tu student UMS. So, dah memang senang laa dia nak dapatkan t-shirt 'I  KK' tu, sebab UMS kan dekat Kota Kinabalu.


Haa ... Dah ... dah ... Sampai sini jelah nak cerita pasal 'Hanya Seminggu' ni. Kang cerita lebih-lebih korang cakap aku poyo pulak. Sekian, merci beaucoup. Au revoir.

2 comments:

aishah zawani said...

haha. yang tak bole bla i love affan tu. wakaka.

#gelak guling2 okayy!. serious curious gila. OMG affan affan. congrate.!

affan said...

HAHAHAHA apalah.. malu kita >.<