Monday, July 29, 2013

Siapa suka INI?


Assalamualaikum and Salam Sejahtera.
Morning fellas! Y'all dah sahur ke belum? Mari bersahur kalau belum. Belum imsak lagi. Dont worry. Btw, ada orang tengah buat nescafe. HAHA. Siapa? You know who lah kan, siapa lagi yang suka minum nescafe. Kalau tak tau, don't worry. Takde hadiah langsung untuk yang tau. HAHA. Tapi jangan kerap minum ya Ms F, nanti boleh pening kepala. Selamat bekerja ya.


Low Fat (Rendah Lemak), untuk sesiapa yang takut GEMUK.
Je préfère moka saveur (I prefer mocha flavour)


Rasa macam segar gila kalau dapat minum masa berbuka puasa. Macam baru lepas mandi kat air terjun. Siapa yang melihat pasti terliur. Okay, itu over Affan. HAHA. Bila tengok lama-lama Nescafe ni teringat pulak yang aku ada masuk Nescafe 'On The Life' contest last year. Dapat jadi Top 20 Finalist pun okay what. Aku masuk pun saje saje je pada mulanya. Masuk pun masa last day tarikh dah nak tutup. HAHA. Rezeki betul.


Alright, yang susahnya contest ni sebelum dapat jadi Top 20 Finalist, kena masukkan gambar, and kena link dengan caption yang Nescafe dah bagi. Kalau judge rasa kita layak, baru jadi Top 20 Finalist. Bila dah jadi Top 20, kena beli nescafe banyak banyak and ambil code bawah tin, baru boleh vote. 5 votes per code. Gigih laa aku beli nescafe. Hantu betul. Last last tak menang. Bukan rezeki aku jadi Top 3. Tapi, dapat mini chiller okay what. HAHA. Yang buat aku jadi malas, nak kena ambil hadiah tu dekat Solaris Mont Kiara. Tempat tu laa yang dari DUKE Highway boleh nampak signboard SOHO KL. Nasib baik laa rumah aku dekat je dengan Mont Kiara.


  


Ni rezeki  daripada Allah namanya.


So, kat sini aku nak ambil kesempatan mengucapkan selamat bersahur dan selamat berpuasa bagi seluruh umat Islam di seluruh dunia.
Thanks for reading. Au revoir. Salam Ramadan.

No comments: