Saturday, August 10, 2013

Ceritera Basi 3


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.
Untuk Ceritera Basi 3 ni, aku nak share sikit apa yang 'kawan' aku post kat aku last two months. Serious terharu sangat-sangat. Terima kasih daun keladi, semoga kita berjumpa lagi. Chewahh! Beli dekat Sabah, tapi posted dari Perak. Itu namanya 'From Sabah with ....' HAHA. Okay Affan, itu over. Nak tau siapa bagi? Malas nak cerita panjang. Baca je dekat SINI.


 T-shirt 'I  KK'

Nice keychains


Okay, ni nak untuk entry kali ni, aku malas nak terang panjang lebar. Sebab kepala tengah pening tak boleh fikir. Maklum laa, jadi burung hantu malam tadi. Orang KL sibuk tidur pukul 2 pagi, aku keluar dengan kawan  pergi makan dekat McD Setiawangsa. Kawan tu baru terjaga dari tidur, lapar. Aku pula tak tidur lagi, lapar juga. Maka berangkatlah aku ambil dia dekat rumah.


Mula-mula decide nak pergi makan kat Restoran Ar-Riyad, dekat tepi padang bola Setiawangsa tu. Siapa orang Setiawangsa / Taman Keramat tau laa dekat mana tempatnya. Tengok-tengok tutup pulak. Aik, mamak pun beraya lama juga ke. Awat lama sangat ceq oi beraya. HAHA.


Maka, kami ambil keputusan secara drastik, makan kat McD Setiawangsa. Actually, 2 tempat yang aku sebut tu depan rumah aku je. Jalan kaki pun boleh. Best malam tadi, bersembang je kat McD tu. Balik pukul 4.45 pagi lepas pusing pusing sampai Wangsa Walk. Jangan fikir aku or budak KL lain teruk sebab suka keluar tengah malam. Anda try duduk dulu area kami dan anda akan rasa macam best nak keluar malam kat sini. Sebab area sini selamat, terang and banyak kedai buka even tengah malam pun.


Bila dah sampai rumah, aku pergi lepak dengan uncle cina yang bertugas. Dia anggota RELA. Pelik juga masa nak keluar rumah mula-mula tu. Dalam hati, "Apa ada RELA buat depan rumah aku ni?" Dah terasa macam VVIP dah depan rumah ada RELA duduk bertugas. Cerita panjang berjela, gelak-gelak sikit. Aku pun cakap nak masuk rumah. Takut mama bising. HAHA.


Alright, for those yang tak makan lagi Samurai Burger, pergi laa McD. Sedap juga burger tu. Ni bukan promote ya, ni sembang kosong namanya. Nak ajak aku makan sekali pun boleh, just call me. Jumpa di McD Setiawangsa nanti. HAHA.


Selamat menjamu selera kepada semua.
Doa makan jangan lupa baca. Kalau tak siapa kongsi dengan kita?
Tak tau? Pi buka buku Pendidikan Islam ceq.. HAHA.
Thanks for reading. Au revoir.

No comments: