Monday, June 14, 2010

wedding

dalam minggu ni je dah dua wedding aku gi. first skali wedding abg sepupu (june 6, 2010). kat Lenggong, Perak. kenduri dia simple je. banyak bende kelakar jadi time tu. dapat laa gak join bersembang semeja dengan abang2 sepupu yg dah besar and pak cik2.

terima hakikat, aku dah besar.

selamat pengantin baru

anak2 pak lang saad : anak2 pak lang marul


second wedding lak kat umah bestfriend aku, aie (june 12, 2010). abg dia kawen. memang meriah gila. ade karoke. gadis2 cun. ahaha. *gatal affan. ok, aie start call aku pkol 12pm. tetiba tengah siap2 hujan lak. terpaksa tunggu hujan reda. hujan dah stop baru gerak ramai2 gi umah dia. dengan langkah yang yakin boleh, aie menyambut rakan2nya. kitorang tak bawak hadiah. tapi bagi duit je. kan senang. collect laa semua group WOS + faez radzi.

dengan sepantas kilat, sebuah NIKON D60 beraksi. maen pacak je mane nak tangkap. after that, tugas aku diamek oleh 2nd photogarpu (photographer), kacang. dia dah makan dah ngan nenek dia. so, ni tugas dia lak gi snap pic. snap random je aku cakap. amek guest yg datang. baru nampak meriah.


sampul bank islam lagi tu. ahaha.

sape yang siap tapau lagi tu?

sedap wei.!!

selamat pengantin baru

muka kenyang masing2

the WOS

bila balik je wedding abang aie tu, semua sembang pasal kawen. terasa macam nak kawen cepat pon ade. tapi.. kumpul duit dulu. agak2 kewangan dah kukuh baru kawen. sekian, trimas.

No comments: