Friday, January 4, 2013

Sentiasa Baru


1 JANUARI setiap tahun.
Yup, tengok ramai yang dok tunggu tarikh ni. PELIK. Dekat twitter, dekat facebook, dekat blog. Semua bercerita pasal NEW YEAR. Actually, apa yang seronok sangat? Entahlah. Aku pun tak tau. Bila kawan-kawan cakap 'HAPPY NEW YEAR AFFAN!', aku pun balas jelah balik 'HAPPY NEW YEAR TOO'. Padahal sikit pon tak rasa nak celebrate ke apa.




Tahun lepas paling seronok aku rasa. Bukannya sebab celebrate new year denga kawan-kawan, tapi aku seronok sebab semua orang dapat kumpul sekali. Buat BBQ, makan marshmallow bakar, program bakat nyanyian terpendam diserlahkan dan lain-lain lagi. Tak perlulah aku nak cerita semua. Kang siapa yang baca muntah pulak.




Bila berkumpul sekali macam-macam cerita keluar. Gosip sana, gosip sini. Baik lelaki, baik perempuan. Takpe, kita kawan-kawan. Dah terbiasa benda ni semua and dah kental bila kena attack dengan soalan panas. Wa caya sama lu orang. Eh sejak bila bahasa aku kasar semacam ni? Alright, kat sini aku nak share sikit gambar dengan siapa yang follow aku mahupun SILENT READER. nampak tak motif aku bold kat situ. haha. Kalau nak tengok apa yang aku update boleh pergi dekat January 2012 Link.




No comments: